EOS mánia + Bath & Body Works

Minulý mesiac som písala o balzámoch EOS a keď sa v ponuke na internete objavili nové príchute nemohla som odolať. Chcela som vyskúšať aj EOS krém na ruky, pretože pokiaľ ich balzamy sú vyživujúce, hydratujúce a voňajúce, tak aj EOS krémy na ruky musia byť tutovka. E-shop taktiež predáva ďalšiu známu americkú značku a tou je Bath & Body Works. Z ich sortimentu ponúkajú dezinfekčné gély na ruky, tak som hodila do nákupného košíka aj tie.

A včera prišla poštárka s balíčkom. :-)))

5 EOS balzámov, 1 EOS krém na ruky a 4 Bath & Body Works antibakteriálne gély na ruky.


Moja EOS zbierka sa rozširuje a moja mánia zväčšuje :-D. 3 nové príchute: Medicated Tangerine, Honeysuckle Honeydew a Sweet Mint. 2 zvyšné príchute Summer Fruit a Coconut Milk už mám a keďže sú úžasné tak som ich kúpila pre moju mamu ako darček.


Určite odporúčam príchuť Sweet Mint - je perfektná, mentolová a chladí pery čo je v tomto teple perfektné.


Hydratačný krém na ruky EOS s vôňou Fresh Flowers stojí 6 € (v závislosti odkiaľ ho kúpite). Na internete sa dajú kúpiť ešte dve ďalšie vône. V kamenných predajniach som ich zatiaľ nevidela, ale hádam čoskoro. Je 90% naturálny bez parabénov a ďalších  zbytočností.


Krém ma veľmi príjemnú vôňu, veľmi dobre sa rozotiera a dobre hydratuje. Veľmi rýchlo sa vstrebáva a nenecháva ruky mastné čo je perfektné, pretože nemusím čakať niekoľko minúť na to, aby som mohla chytiť do rúk telefón alebo začala pracovať na PC.


4 antibakteriálne gély na ruky od Bath & Body Works. Tieto gély sú vhodné kdekoľvek, kde namáte prístup narýchlo k vode a chcete buď niečo zjesť, alebo len mať pocit čistých rúk. A zmestia sa kdekoľvek. Kúpila som 2 ženské vôňe a 2 mužské vôňe a cena jedného gélu je 2,99 €. Mužské plánujem darovať priateľovi, pretože on má takú malú fóbiu z baktérii. V ponuke mali len tieto dve vône pre mužov, ale zo ženských (vôňe sú neutrálne takže vhodné aj pre mužov) majú ooooobrovské množstvo. Nevedela som si vybrať.


Prvá vôňa je Paris Amour, ktorá obsahuje aj drobné trblietky, ktoré po nanesení ostávajú na rukách. Vôňa je veľmi intenzívna a úúúžasná. Dlho ostáva na rukách a je vhodná skôr pre ženy.


Druhá vôňa je Rainforest Breeze. Vôňa je veľmi svieža ale už menej intenzívnejšia. Od Paris Amour je táto vôňa viac neutrálnejšia. Tento gél neobsahuje trblietky ale drobné modré guličky, ktoré pri roztieraní puknú a dodávajú pocit sviežosti.


Všetky produkty som kúpila z www.elf-kozmetika.eu. Podľa názvu je zrejmé, že sa sústreďujú hlavne na značku e.l.f., ale majú v ponuke aj EOS a Bath & Body Works.

Vaša AN :-)

3 comments

  1. Krém na ruky som mala a bol naozaj skvelý. EOS balzamy sú všeobecne veľmi dobre, vôbec pery nevysušujú, teraz v lete milujem svoj doposiaľ jediný vyskúšaný mentolový EOS, pretože príjemne chladí.

    ReplyDelete
  2. Bože, ty eosy ti fakt závidím :D Já nemám ani jeden, ale chtěla bych je vyzkoušet :D :)

    Life By Peggie

    ReplyDelete