MISSHA - Time Revolution White Cure Super Essential Toner

Doma mi už dochádzal môj starý toner od Herbalife, ktorý som už dlhší čas používala a rozhodla som sa pre zmenu. Tak som sa naklikala na internet a našla som tento MISSHA - White Cure  super essential toner z ich rady TIME REVOLUTION. A keďže som z tejto rady ešte nikdy nič neskúsila , tak som ho objednala.


Fľaška je dosť veľká (150ml) a sklenená, čo je dosť nepraktické, pretože nemá ani pumpičku a keď chcete toner naniesť na vatový tampónik tak musíte tou fľašou dosť natriasať, aby vyšlo von toľko toneru koľko chcete. Na druhej strane samotný toner má perfektnú vôňu a je veľmi príjemný na pleť. Už ho používam vyše mesiaca a som s nim veľmi spokojná. Podľa popisu má mať aj bieliace účinky, ale to neviem veľmi potvrdiť. Možno keby som mala nejaké veľmi výrazne jazvy po akné, alebo výrazné pigmentové škvrny, tak by ich to možno vybielilo, ale žiaľ som si nič také nevšimla pri mojich menších nedokonalostiach.


S tonerom som veľmi spokojná a určite odporúčam, ak chcete vyskúšať niečo nové. Táto rada TIME REVOLUTION je však dosť drahá oproti iným produktom od MISSHA. Ja som si ho tiež kúpila len keď ho mali v akcii, takže keď chcete trochu ušetriť, alebo ste si nie isté či áno, alebo nie tak si počkajte na nejakú akciu a môžno potom ho skúste.

Vaša AN :-)

No comments