YVES ROCHER - krémy na ruky

Je tu september a s ním sa pomaly blíži aj chladnejšie počasie. To mi stále evokuje zvýšenú starostlivosť o pokožku tela a hlavne pier a rúk, ktoré mám v tomto období veľmi suché a popraskané. Poznáte to?

Krémy na ruky u mňa v zásuvke nikdy nechýbajú a dnes sa zameriam na krémy od značky Yves Rocher.  O tejto francúzkej značke som už písala recenziu na jeden z ich antiperspirantov, takže ak by ste mali záujem nájdete ho TU. Ale poďme sa vrhnúť na ich krémy na ruky.


Ako prvú vec od Yves Rocher som skúšala tento kakaovo pomarančový krém na ruky. Nekupovala som si ho sama, ale dostala som ho ako darček na predminulé Vianoce. Bol to balíček, ktorý obsahoval okrem tohto krému aj sprchový gél a tekuté mydlo. Bola to zrejme nejaká limitka, pretože už som to v ich predajniach nevidela. Gél a mydlo už nemám, ale krémik si šetrím na horšie časy. Najmä kvôli tomu, že sa už nedá kúpiť. 

Krém má užasnú vôňu za pomarančom a kakaom a veľmi dobre hydratuje.  Keď si ho nanesiem na ruky pomerne rýchlo sa vsaje, takže nemusím čakať večnosť kým môžem niečo chytiť do rúk a neumastiť to. Problém tohto krému je však jeho vôňa. Je úžasná, ale je veľmi výrazná. Pre niekoho, kto nemá veľmi rád parfumované výrobky by som tento krém určite neodporúčala. Taktiež kvôli jeho nadmernej parfumácii dosť štípe ak máte nejaké poranenie na ruke, alebo ak máte veľmi vysušené a popraskané ruky. Ja ho tiež používam len veľmi občasne, keď mám skutočne chuť na tento druh vône, ale určite by som ho nepoužívala každý deň. 



Potom tu mám druhý výrobok, ktorý je určený na ruky a nechty Obsahuje bio Arniku a výťažok z ruže, ktoré pokožku rúk chránia a vyhladzujú. Vôňa je veľmi pekná, jemná a už menej násilná ako kakao a pomaranč. Viem si predstaviť, že by som ho používala každý deň. Čo ale nerobím, pretože každý deň si ruky nekrémujem a v lete už vôbec nie. Krém veľmi dobre hydratuje a rýchlo sa vstrebáva, čo je stále veľké plus. Pritom zanechá na pokožke krásnu kvetinovú vôňu a 75 ml balenie stojí okolo 4 eur.



Yves Rocher je definitívne veľmi dobrá a kvalitná značka, takže nikdy sa nebojím, že by som šliapla vedľa keď si od nich niečo kupujem. Krémy spĺňajú všetko čo má spĺňať poriadny krém na ruky. Hydratujú, rýchlo sa vstrebávajú a plus na to veľmi pekne voňajú. Takže nie je čo riešiť.

A aký máte názor na túto značku vy?

Vaša AN :-)

1 comment